niedziela, 17 kwietnia 2016

Bohaterowie+Prolog

Justin Bieber
24 lata
"To stało się tak nagle, z dnia na dzień. Jak jakaś epidemia, która przeistacza ludzi w istotę o zerowym IQ.
Masz związane ręce, tylko stoisz wstrząśnięty i patrzysz jak monstrum pożera innych ludzi, zaraża ich.
Nie liczy się już miłość, seks, pieniądze. Tylko spluwa, naboje i schronienie, w którym możesz się zatrzymać. Na chwilę? Na rok? Może dwa? A może na całe życie?"

Janet Montana
16 lat
"Białe ściany, szpitalna prycza, kroplówka, która skończyła się już dawno temu i nieustannie pikające urządzenia informujące o tym, że Bóg dał mi drugą szansę i wprowadził moje serce w ponowne życie.
Ten widok towarzyszy ci, gdy tylko podniesiesz powieki, jest on niezwykły. Ponieważ po kilku latach znów widzisz światło.
Ale co kryje się na zewnątrz?"




6 komentarzy

  1. Prolog bardzo mnie zaciekawił i jestem ciekawa jak potoczą się losy bohaterów. Wszystko jest bardzo dobrze napisane i oby tak dalej.
    Powodzenia w pisaniu, czekam na pierwszy rozdział ♥
    http://all-i-need-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałaś mi zaproszenie do siebie na asku, więc jestem i oceniem pod twoją prośbę.
    Zaintrygowałaś mnie tym a ja nie czytam nic oprócz 2 fan fictions. Twoje będzie trzecim. Liczę na coś na prawdę extra i jeśli to będzie to - powiem Ci o tym w komentarzu pod 1 rozdziałem ;) Czekam więc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być fajnie czekam na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Wysłałaś mi link na asku. Zazwyczaj nie zaglądam na opowiadania, które ledwie się zaczynają, bo takich nie lubię. Wolę jak jest conajmniej ponad 10 rozdziałów, bo wtedy mam co czytać. Zaintrygowałaś mnie tym wstępem :) Po za tym jestem Belieber, więc z chęcią o nim poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na pierwsze rozdział, miejmy nadzieję iż będzie to na prawdę coś wspaniałego.
    http://waiting-for-the-death.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Prolog na prawdę mnie zaciekawił! I ta różnica wieku, tez mi się podoba. Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Devon.